link alla storialink ad eventilink alle newslink ai percorsi a temalink alla ricettivitŕ link a prodotti tipicilink a links

Gorizia è il capoluogo naturale di una zona ricchissima dal punto di vista enogastronomico: i vini delle zone a Doc della sua provincia, Collio, Isonzo, Carso, sono tra i più pregiati del mondo, mentre la sua cucina è la sintesi felice e armoniosa di tre consuetudini deverse: friulana, slovena e austriaca. Terra felice, dal punto di vista dei prodotti agricoli, che da Gorizia a Cormons, da Gradisca a Grado trovano l'humus adatto per dare i frutti e le primizie migliori.

Ce tant grandis che a vevin di jessi lis isulis verdis al timp di Voltaire. Difat, se in dì di vuê une grande part dal teritori e je destinade a vert, al è facil pensâ a trop grandis che a vevin di jessi lis isulis verdis al timp di Voltaire.

Al va indenant -->

Guriza e fâs fieste par lis ricorencis che a fasin part de tradizion mitteleuropeane de citât e a son aromai deventadis apontaments fis di no mancjâ.

Al va indenant -->