logo
Il Portale turistico del Comune di Gorizia

 

link versione italianalink versione slovenalink versione friulanalink versione ingleseicona webcam
link alla homelink a contattilink alla mail
link alla storialink ad eventilink alle newslink ai percorsi a temalink alla ricettivitŕ link a prodotti tipicilink a links
Home > Itineraris > Manifestazions

Itineraris

Lâ par fiestis

Guriza e solenize ciertis fiestis che a son part da la tradizion mitteleuropeane da la citât e a son za deventadis apontaments fis che nol è possibil mancjâ.
La tradizion da la ospitalitât citadine, la cualitât e il lustri da lis iniziativis culturâls e turistic-enogastronomichis inviadis dal Comun, in colaborazion cun diviersis realtâts economichis locâls, cul associazionisim gurizan, e ancje cui altris ents locâi, a àn judât la cressite dal turisim a Guriza, massime in chescj ultins agns.
Guriza e je une citât che e va preseade par la sô cualitât da la vite, par lis sôs tradizions popolârs, par la cordialitât e bon acet da la sô int, cualitâts che si viodin soredut in ocasion da lis fiestis citadinis.
La partecipazion e l´interès a vê part ative dai citadins a lis manifestazions locâls a fasin preseâ al turist il calôr di cheste citât multietniche e multiculturâl.
La citât e lasse un biel ricuart al turist che le vedi vût visitade e che al vedi preseât il so amôr par lis fiestis e lis sôs dotis artistichis, storichis, culturâls e enogastronomichis.
La plui part di chei che a son stâts achì, a conservin di sigûr un plasevul ricuart e, prin o dopo, a tornin.

 
 
 
 
 

 

28 - 29 aprile 2007 - Grande rievocazione storica medioevale lungo le vie dell'antico borgo.

Al va indenant -->

 
L M M J V S D
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
banner sistemazioni

 


Realizzazione del Sito: Servizio attività economiche e sviluppo turistico.
e-mail: turismo@comune.gorizia.it