logo
Il Portale turistico del Comune di Gorizia

 

link versione italianalink versione slovenalink versione friulanalink versione ingleseicona webcam
link alla homelink a contattilink alla mail
link alla storialink ad eventilink alle newslink ai percorsi a temalink alla ricettivitŕ link a prodotti tipicilink a links
Home > Itineraris

Itineraris

Vuê Guriza e je une citât che e à rivât a mantignî lis carateristichis di une "citât-zardin", là che i parcs publics e privâts a son in armonie cu la architeture, e dulà che lis stradis e lis sacumis dai palaçs, lis cupulis, la atmosfere dai "café" a testemonein la sô riunde miteleuropeane; ta lis viis dal centri si discuvierzin monuments, placis e stradis, palaçs sugjestîfs e cargâts di storie. Par cognossi Guriza e il so teritori o proponìn une schirie di percors a teme che a menaran il visitadôr a la scuvierte di ducj chescj lûcs e des culinis dal dulintor, une vore innomenadis pe produzion di vins.

 

Un itinerario che offre una panoramica sui sette principali luoghi che marcano l’appeal della nostra città.

Al va indenant -->

 

Il Cjastiel si jeve tra lis muris dal borc antîc, chel che lis fonts medievâls a clamin »tiere disore«, là che si davuelzevin lis funzions aministrativis e judiziariis de Contee.

Al va indenant -->


Se Italo Calvino al ves vût visitât Guriza e la sô provincie, al varès di sigûr ambientât in chescj lûcs Ombrosa, la citadine imagjinarie dulà che al vivè Cosimo, il Barone rampante.

Al va indenant -->

 

Guriza e solenize ciertis fiestis che a son part da la tradizion mitteleuropeane da la citât e a son za deventadis apontaments fis che nol è possibil mancjâ.


Al va indenant -->


Guriza si cjate incassade jenfri dôs zonis di produzion di vins a Denominazion di Origjin Controlade tra lis plui innomenadis in Italie: il Cuei e il Lisuns.

Al va indenant -->

 

Le chiese di Gorizia in un percorso tra spiritualità ed arte.

Al va indenant -->


Ville, biblioteche, musei.

Al va indenant -->

 

La storie e passe par Guriza; un viaç tra i edificis plui significants de Ete di Mieç fin in vuê

Al va indenant -->


Vignint jù di Borc Cjascjel dilunc vie D'Annunzio (Riva Cjascjel), si rive intal cûr dal centri storic de citât, dulà che si cjatin une schirie di placis senografichis e di stradis antighis che a àn in flanc glesiis e palaçs.

Al va indenant -->

 
L M M J V S D
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
banner sistemazioni

 


Realizzazione del Sito: Servizio attività economiche e sviluppo turistico.
e-mail: turismo@comune.gorizia.it