Un itinerario che offre una panoramica su sette tra i numerosi luoghi che marcano l’appeal della nostra città. Il dépliant promozionale “Gorizia, la storia d’Europa nella città di frontiera”, in lingua italiana e tedesca, racchiude, infatti, i principali punti di attrazione della città: il Castello, il museo della Grande Guerra, piazza Transalpina, palazzo Coronini, l’Ossario di Oslavia, la Sinagoga e il Ghetto ebraico.
Il progetto sul turismo scolastico Let's Go School, è frutto della collaborazione e del protocollo d'intesa tra Comune di Gorizia, Istituto di Sociologia Internazionale di Gorizia (partner scientifico) e l'Agenzia No Stop Viaggi di Monfalcone (partner tecnico).
La puarte plui biele vierte su la Italie: cussì il grant pitôr Max Klinger al descrivè Gurize. De sô straordenarietât a fevelarin tai secui stâts Giacomo Casanova e Carlo Goldoni: ogni visitadôr, famôs o no, al notave e al regjistrave ancjemò une atmosfere particolâr, une origjinalitât alienant par vie dal compenetrâsi intune uniche citât di tantis tradizions difarentis.
Gurize e je difat la vere crosere des grandis culturis europeanis: chê latine, chê slave e chê gjermaniche. Cheste particolaritât si mostre tes sôs stradis e tes placis, tai locâi, tes sôs ricetis, tal inmagâ dai siei zardins. Citât di contrascj e di conflits, di armoniis e disarmoniis storichis, si slungje ad ôr dal flum plui di incjant de Italie, il celest Lusinç, che al colte cuei e planuris, tra broilis e vignâi, che a dan – al è un fat – i miôr “blancs” dal mont.
Ce viodi
A Guriza lis stradis e lis sacumis dai palaçs, lis cupulis, la atmosfere dai "cafês" a testemonein la sô origjin Mitteleuropeane.
Ce mangjâ
Ricetis talianis, furlanis, austriachis, slovenis, tramandadis di gjenerazion in gjenerazion.
DulĂ durmĂ®
La ufierte di sistemazions tal teritori gurizan e je di prime cualitât. Cui che al viaze par gust o par lavôr lu sodisfarà la sielte di albercs e di B&B.
Realizzazione del Sito: Servizio attività economiche e sviluppo turistico.
e-mail: turismo@comune.gorizia.it